REKLAMA

Na proslulou pláž Copacabana v brazilském Riu přišlo na koncert Madonny 1,6 milionu lidí

Madonna rozproudila proslulou pláž Copacabana. Legendární popová celebrita zakončila své celosvětové turné Celebration přímo na pláži. Tato hudební událost se stala historickým milníkem pro město i pro samotnou zpěvačku. Na bezplatném koncertě v Riu tančilo 1,6 milionu fanoušků, uvedla podle ČTK agentura Reuters.

REKLAMA

Koncert byl předem označován za „historickou událost“. Madonna na svých oficiálních internetových stránkách uváděla, že půjde o největší show v její 40leté kariéře. „Dosud byl podle návštěvnosti největším koncertem ten z roku 1987 v pařížském Parku Sceaux, na který dorazilo 130 tisíc diváků,“ uvedla ČTK.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Madonna (@madonna)

V Riu někteří fanoušci dorazili na místo i s několikadenním předstihem, aby získali dobré místo. Mnozí kotvili na desítkách lodí poblíž pláže a diváci se tísnili i v apartmánech na pláži. Někteří pořádali domácí večírky v jasně osvětlených bytech a hotelech na pobřeží. Nad hlavami létaly vrtulníky a drony. Podél pláže bylo rozmístěno 18 zvukových věží, aby všichni účastníci dobře slyšeli.

Královna popu, celá v černém, se objevila před 23:00 místního času a podle agentury AFP ihned uvedla davy do varu interpretací písně Nothing Really Matters. Koncert začal s téměř 50minutovým zpožděním a trval přes dvě hodiny. Nechyběly ani klasické hity jako Like a Virgin, Hung Up a Like a Prayer. Na pódiu se k Madonně připojilo i brazilské pěvecké duo Anitta & Pabllo Vittar a mladí hudebníci ze škol samby.

REKLAMA

Rio se na koncert připravovalo několik dní. Tamní úřady uvedly, že do okolí místa konání koncertu vyslaly tisícovky policistů, aby usměrňovaly davy podobně jako při proslulých novoročních oslavách ve městě.

Hasiči při teplotě kolem 28 stupňů Celsia kropili fanoušky, kteří se sešli u pódia, vodou. Zdarma byla distribuována také pitná voda. Úřady zvýšily ostražitost vůči zdravotním problémům způsobeným horkem poté, co loni na koncertě Taylor Swiftové zemřel mladý fanoušek na následky vyčerpání z horka, upozornila agentura Reuters.

V minulosti měli na ikonické pláži koncerty například The Rolling Stones nebo Rod Stewart. I oni přilákali více než milion lidí.

Vlády státu a města Rio de Janeiro uvedly, že na koncert vynaložily 20 milionů realů (91,8 milionu Kč). „Zbytek financovali soukromí sponzoři. Úřady odhadují, že koncert by mohl ekonomice Ria přinést zhruba 300 milionů realů (1,4 miliardy Kč),“ doplnila ČTK.

REKLAMA

Autor: Lenka Michálková, ČTK

Diskuze Vstoupit do diskuze
REKLAMA
REKLAMA

NEJNOVĚJŠÍ ZPRÁVY

Zdechovský: Rychlíková píchla do vosího hnízda. Výhrůžky Motoristů odsuzuje i Milion...

Novinářka Apolena Rychlíková čelí vlně nenávisti a výhrůžkám smrtí od příznivců strany Motoristé sobě. Důvodem jsou její...

VIDEO: Ondřej Dostál hájil v europarlamentu komunisty

V Evropském parlamentu se strhla vášnivá debata o Číně, kde český europoslanec Ondřej Dostál obhajoval čínské komunisty....

Eva Decroix se postavila za Rychlíkovou. Novinářce vyhrožují motoristé smrtí

Ministryně spravedlnosti Eva Decroix odsoudila kampaň a výhrůžky smrtí vůči novinářce Apoleně Rychlíkové, která čelí útokům od...

Proruské síly v čele s Huculovou útočí na parlamentní volby v...

Proruský blok Vítězství vedený Jevgenijí Huculovou a Ilanem Šorem míří na moldavské volby. Rusko vynakládá miliony na...

Turek čelí trestnímu oznámení. Macinka mluví o zmanipulovaných důkazech

Kontroverzní europoslanec Filip Turek čelí vážným obviněním z domácího násilí, znásilnění a vyhrožování smrtí, která vznesla jeho...

Ukrajinské drony zaútočily na Rusko: Výbuchy a požáry v několika regionech

V noci na sobotu zaútočily ukrajinské drony na několik ruských regionů, včetně Saratova, Engelsu a Čeboksar. Hlášeny...

Předváděcí vozy Škoda aneb Možnost, jak ušetřit při koupi (téměř) nového...

Nové auto si dnes koupí málokdo. Důvody? Rostoucí ceny, čím dál tím delší dodací lhůty – a...

Well-being na pracovišti: Co skutečně funguje?

Pohoda na pracovišti zvyšuje produktivitu a loajalitu. Well-being jako konkurenční výhoda. Jak ji dosáhnout? Odborníci z Colliers...
REKLAMA

VÝBĚR ČLÁNKŮ

REKLAMA