REKLAMA

Česká pošta pod palbou trefné kritiky aneb Kdo nečeká, není Čech

Česká pošta se stala terčem virální reklamy, která s humorem a satirou poukazuje na nedostatky v jejích službách. Video s názvem „Kdo nečeká, není Čech!“ se šíří internetem jako lavina a baví statisíce lidí. Video vtipně zobrazuje typické situace, se kterými se zákazníci České pošty setkávají – nekonečné čekání na balíky, ztracené zásilky a nepříjemná komunikace s doručovateli i na přepážkách.

REKLAMA

Video si bere na paškál i známé oznámení poštovních doručovatelů, které se stalo symbolem frustrace mnoha zákazníků. V antireklamě na Českou poštu se objevuje scéna, kde doručovatel nedoručí balík, i když je evidentní, že adresát je doma.

Sociální sítě ve varu

Reakce na internetu na sebe nenechaly dlouho čekat. Video sdílejí desetitisíce lidí na sociálních sítích a v komentářích se mnozí ztotožňují s reálným pohledem na Českou poštu. „To jste tak trefně natočili!“ píše jeden z uživatelů na Facebooku. „Tak přesně tohle se mi stalo v minulém týdnu,“ dodává další v komentářích pod videem na Instagramu. „Gratuluji. Boží to je,“ komentovala na Instagramu video herečka Veronika Arichteva. CArl Maria dodává: „Prosím ještě na České dráhy!“

Autorem videa je talentovaný filmař Vladimír Špička. Špička je zkušený profesionál, jenž si svou praxi osvojil v metropolích jako Londýn a Peking, po návratu do Prahy rozvinul svou tvorbu, a to například ve spolupráci se zpěvačkou Martinou Pártlovou, pro kterou vytvořil několik hudebních videoklipů.

Reakce České pošty

Samotná Česká pošta reagovala na virální video s nadhledem a smyslem pro humor. Mluvčí České pošty na Facebooku k videu uvedl: „Teda, to muselo dát příšernou práci. A přitom taková blbost. Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst“.

Je však otázkou, zda humorná reakce České pošty skutečně stačí. I když se snaží prezentovat otevřenost kritice, pro mnohé zákazníky může taková reakce působit spíše jako zlehčování jejich problémů. Skutečnou zkouškou pro Českou poštu bude, zda se z humorné kritiky poučí a zlepší své služby.

Ačkoliv video pobavilo mnoho lidí, zároveň otevírá důležitou otázku o kvalitě služeb České pošty. Mnoho zákazníků má s doručováním negativní zkušenosti a stěžuje si na dlouhé čekací doby, ztracené zásilky a neochotný personál. Virální reklama tak slouží i jako kritika a výzva ke zlepšení. Nutno podotknout, že Česká pošta nedávno opět oznámila zdražování svých služeb.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Pošta zdraží výběr důchodů! Senioři zaplatí více než dvojnásobek, výsledek jednání dvou ministerstev

Diskuze Vstoupit do diskuze
REKLAMA
REKLAMA

AKTUÁLNÍ ZPRÁVY

Tichá noc, krvavá noc: Oblíbený horor Quentina Tarantina dostal novou verzi

Letošní Vánoce nebudou svátky klidu a míru. Aspoň ne pro hrdiny nového hororového filmu Tichá noc, krvavá noc....

Americký Senát řeší nový návrh sankcí proti Rusku s cílem snížit...

Američtí zákonodárci předložili Senátu USA dvoustranný návrh zákona, který míří na nákup a podporu dovozu ruské ropy...

Předpověď počasí na Vánoce: Vydatného sněžení se pravděpodobně nedočkáme, uvádí ČHMÚ

Meteorologická zima sice začala 1. prosince, poslední dny ale v Česku připomínají spíš podzim. Výraznou změnu počasí...

Sci-fi epos Jamese Camerona Avatar: Oheň a popel míří do kin

První Avatar se v roce 2009 stal nejvýdělečnějším filmem všech dob a získal tři Oscary. Na jeho...

Turek si 14 dní předem domluvil zastoupení v Bruselu. Za Česko...

Poslanec Filip Turek si při návštěvě Slovenska před dvěma týdny domluvil, že na úterním jednání unijních ministrů...

Důvěra v Zelenského je stabilní, volby během války by si přálo...

Na Ukrajině výrazně oslabila důvěra v NATO i USA. Důvěra v EU a prezidenta Volodymyra Zelenského přitom...

Chorvatsko láká na Silvestra: V Šibeniku bude Morcheeba a v Dubrovníku...

Silvestrovské oslavy v Chorvatsku se dál mění v tahák zimní sezony. Města investují do koncertů na náměstích...

Mladí lidé by se měli naučit přijímat porážky, říká trenér MMA...

ROZHOVOR | Ne každý zápas se dá vyhrát a ne každá porážka bolí jen v kleci. Trenér...
REKLAMA

VÝBĚR ČLÁNKŮ

REKLAMA