REKLAMA

Česká pošta pod palbou trefné kritiky aneb Kdo nečeká, není Čech

Česká pošta se stala terčem virální reklamy, která s humorem a satirou poukazuje na nedostatky v jejích službách. Video s názvem „Kdo nečeká, není Čech!“ se šíří internetem jako lavina a baví statisíce lidí. Video vtipně zobrazuje typické situace, se kterými se zákazníci České pošty setkávají – nekonečné čekání na balíky, ztracené zásilky a nepříjemná komunikace s doručovateli i na přepážkách.

REKLAMA

Video si bere na paškál i známé oznámení poštovních doručovatelů, které se stalo symbolem frustrace mnoha zákazníků. V antireklamě na Českou poštu se objevuje scéna, kde doručovatel nedoručí balík, i když je evidentní, že adresát je doma.

Sociální sítě ve varu

Reakce na internetu na sebe nenechaly dlouho čekat. Video sdílejí desetitisíce lidí na sociálních sítích a v komentářích se mnozí ztotožňují s reálným pohledem na Českou poštu. „To jste tak trefně natočili!“ píše jeden z uživatelů na Facebooku. „Tak přesně tohle se mi stalo v minulém týdnu,“ dodává další v komentářích pod videem na Instagramu. „Gratuluji. Boží to je,“ komentovala na Instagramu video herečka Veronika Arichteva. CArl Maria dodává: „Prosím ještě na České dráhy!“

Autorem videa je talentovaný filmař Vladimír Špička. Špička je zkušený profesionál, jenž si svou praxi osvojil v metropolích jako Londýn a Peking, po návratu do Prahy rozvinul svou tvorbu, a to například ve spolupráci se zpěvačkou Martinou Pártlovou, pro kterou vytvořil několik hudebních videoklipů.

Reakce České pošty

Samotná Česká pošta reagovala na virální video s nadhledem a smyslem pro humor. Mluvčí České pošty na Facebooku k videu uvedl: „Teda, to muselo dát příšernou práci. A přitom taková blbost. Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst“.

Je však otázkou, zda humorná reakce České pošty skutečně stačí. I když se snaží prezentovat otevřenost kritice, pro mnohé zákazníky může taková reakce působit spíše jako zlehčování jejich problémů. Skutečnou zkouškou pro Českou poštu bude, zda se z humorné kritiky poučí a zlepší své služby.

Ačkoliv video pobavilo mnoho lidí, zároveň otevírá důležitou otázku o kvalitě služeb České pošty. Mnoho zákazníků má s doručováním negativní zkušenosti a stěžuje si na dlouhé čekací doby, ztracené zásilky a neochotný personál. Virální reklama tak slouží i jako kritika a výzva ke zlepšení. Nutno podotknout, že Česká pošta nedávno opět oznámila zdražování svých služeb.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Pošta zdraží výběr důchodů! Senioři zaplatí více než dvojnásobek, výsledek jednání dvou ministerstev

Diskuze Vstoupit do diskuze
REKLAMA
REKLAMA

AKTUÁLNÍ ZPRÁVY

Zoo Praha slaví světový úspěch. Odchovala 18 mláďat dvojzoborožce za 18...

Zoo Praha slaví světový úspěch. Nikde jinde na světě se nepodařilo odchovat 18 mláďat dvojzoborožce nosorožčího za...

Originální vánoční cukroví: Nepečené pistáciové kuličky s bílou čokoládou

Zkuste letos vánoční cukroví ozvláštnit něčím netradičním. V těchto kuličkách se skvěle snoubí chuť sladké bílé čokolády,...

Jak vytvořit útulnou atmosféru doma pomocí svíček

Vánoce přejí teplému světlu a malým rituálům. Svíčky a svícny dokáží během chvilky v interiéru vytvořit útulno,...

Němci jsou pošahaní negramoti, řekl Turek. Podle Zdechovského bude brzy Letná...

Poslanec Filip Turek čelil podle iROZHLAS.cz trestnímu řízení kvůli podezření ze schvalování trestného činu. Na jeho profilu...

Recept na Kinder likér, který nadchne děti a s rumem i...

Krémový Kinder likér si zamilují děti i dospělí. Jemná čokoládová chuť připomínající Kinder Bueno vykouzlí doma pravou...

Recept na vánoční perníčky jako od babičky, které jsou měkké hned...

Vůně skořice, hřebíčku, badyánu a medu k Vánocům neodmyslitelně patří. Připravte si lahodné perníčky podle rodinného receptu...

Likvidace eternitu a co ovlivňuje cenu odborné likvidace azbestu

Možná jste to už zažili. Chystáte se na rekonstrukci střechy, stojíte na dvoře a při pohledu vzhůru...

Domácí kebab z mletého masa je hitem sociálních sítí. Připravíte ho...

Domácí kebab se v poslední době stal hitem sociálních sítí. A není divu. Během pár desítek minut...
REKLAMA

VÝBĚR ČLÁNKŮ

REKLAMA