REKLAMA

Česká pošta pod palbou trefné kritiky aneb Kdo nečeká, není Čech

Česká pošta se stala terčem virální reklamy, která s humorem a satirou poukazuje na nedostatky v jejích službách. Video s názvem „Kdo nečeká, není Čech!“ se šíří internetem jako lavina a baví statisíce lidí. Video vtipně zobrazuje typické situace, se kterými se zákazníci České pošty setkávají – nekonečné čekání na balíky, ztracené zásilky a nepříjemná komunikace s doručovateli i na přepážkách.

REKLAMA

Video si bere na paškál i známé oznámení poštovních doručovatelů, které se stalo symbolem frustrace mnoha zákazníků. V antireklamě na Českou poštu se objevuje scéna, kde doručovatel nedoručí balík, i když je evidentní, že adresát je doma.

Sociální sítě ve varu

Reakce na internetu na sebe nenechaly dlouho čekat. Video sdílejí desetitisíce lidí na sociálních sítích a v komentářích se mnozí ztotožňují s reálným pohledem na Českou poštu. „To jste tak trefně natočili!“ píše jeden z uživatelů na Facebooku. „Tak přesně tohle se mi stalo v minulém týdnu,“ dodává další v komentářích pod videem na Instagramu. „Gratuluji. Boží to je,“ komentovala na Instagramu video herečka Veronika Arichteva. CArl Maria dodává: „Prosím ještě na České dráhy!“

Autorem videa je talentovaný filmař Vladimír Špička. Špička je zkušený profesionál, jenž si svou praxi osvojil v metropolích jako Londýn a Peking, po návratu do Prahy rozvinul svou tvorbu, a to například ve spolupráci se zpěvačkou Martinou Pártlovou, pro kterou vytvořil několik hudebních videoklipů.

Reakce České pošty

Samotná Česká pošta reagovala na virální video s nadhledem a smyslem pro humor. Mluvčí České pošty na Facebooku k videu uvedl: „Teda, to muselo dát příšernou práci. A přitom taková blbost. Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst“.

Je však otázkou, zda humorná reakce České pošty skutečně stačí. I když se snaží prezentovat otevřenost kritice, pro mnohé zákazníky může taková reakce působit spíše jako zlehčování jejich problémů. Skutečnou zkouškou pro Českou poštu bude, zda se z humorné kritiky poučí a zlepší své služby.

Ačkoliv video pobavilo mnoho lidí, zároveň otevírá důležitou otázku o kvalitě služeb České pošty. Mnoho zákazníků má s doručováním negativní zkušenosti a stěžuje si na dlouhé čekací doby, ztracené zásilky a neochotný personál. Virální reklama tak slouží i jako kritika a výzva ke zlepšení. Nutno podotknout, že Česká pošta nedávno opět oznámila zdražování svých služeb.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Pošta zdraží výběr důchodů! Senioři zaplatí více než dvojnásobek, výsledek jednání dvou ministerstev

Diskuze Vstoupit do diskuze
REKLAMA
REKLAMA

AKTUÁLNÍ ZPRÁVY

Husopas Janek Bednařík vychoval osm hus a nakonec s nimi letěl

Janek Bednařík se ponořil do světa hus a našel odpovědi, které dlouho hledal. Stal se Husopasem. S...

Slavia doma nestačila na Arsenal a na první výhru v Lize...

Fotbalisté pražské Slavie v úterý večer v Edenu přivítali jednoho z největších možných soupeřů současného fotbalu. Do...

5 důvodů, proč by obce měly volit výstavbu modulární školy nebo...

V posledních letech roste v Česku zájem o modulární školy a školky. Mnohé obce hledají rychlé, ekonomické...

Svatomartinské rohlíčky hotové raz dva: Chuť jako od babičky, navíc bez...

Svátek svatého Martina se v mnoha rodinách nese ve znamení šťavnaté pečené husy. Nezapomeňte však při té...

Moravské festivaly vína nejsou jen o víně. Co všechno na nich...

Každý rok se podzim na Moravě nese v duchu vína a otevřených sklepů. Návštěvníci tak mají jedinečnou...

Carymu Staynerovi unesl pedofil sedmiletého bratra, on sám se stal brutálním...

Cary Stayner je starší bratr Stevena Staynera, kterého v 7 letech unesl pedofil a domů se vrátil...

Co lze vyrobit z Lega? Olomoucká výstava ukázala, že hranice neexistují

Lego opět potvrdilo, že hranice kreativity neexistují. Na výstavě Svět kostek 2025 v Olomouci mohli návštěvníci obdivovat...

Fyzici vyvrátili mýtus o Matrixu. Tvrdí, že vesmír není simulace

Vědci tvrdí, že vesmír není digitální simulací. Podle fyziků z University of British Columbia v Kanadě totiž...
REKLAMA

VÝBĚR ČLÁNKŮ

REKLAMA