Pan Plešatý: Z bezdomovce youtuberem, který otřásá hotelovým průmyslem

Známý youtuber býval pražským auto-bezdomovcem, nyní se věnuje hodnocení hotelů. Tento tajemný muž, známý jako Pan Plešatý, úspěšně tají své skutečné jméno více jak dva roky.

Reklama

Pan Plešatý, jak je známý na sociálních sítích, je příběhem o odhodlání a překonání obtíží. Cesta Pana Plešatého od bezdomovce ke známému youtuberovi je inspirací pro mnoho mladých v Česku. Jeho recenze hotelů jsou nyní tak populární, že mají vliv na hotelový průmysl. Jeho upřímné a nekompromisní hodnocení hotelů přináší nový pohled na ubytovací služby a zákaznickou spokojenost.

Pan Plešatý, který si úspěšně a striktně udržuje své skutečné jméno v tajnosti, se stává symbolem důvěry a autenticity pro své internetové diváky na YouTube kanále s názvem Pan Plešatý. Jeho bezprostřední recenze nejsou jen o hotelových pokojích, restaurací, jídle a službách, ale také o lidech a cestování po Evropě. Jeho schopnost vidět a ocenit lidský prvek v hotelovém průmyslu ho odlišuje od ostatních recenzentů. Jedinečný přístup Pana Plešatého přináší novou dimenzi do hodnocení hotelů a zvyšuje standardy nejen pro hotelový průmysl.

Pan Plešatý – pády a vzestup

Pan Plešatý se v jednom ze svých videí svěřil, jak se mu podařilo vydrápat tam, kde je nyní.

„Byl jsem bezdomovec, pak jsem žil ve Španělsku a když jsem se vrátil, tak se ze mě stal málem zase bezdomovec,“ uvedl na svém YouTube kanále a dodal: „Dnes se mám konečně dobře.“

Tvorba Pana Plešatého

YouTube kanál Pana Plešatého má aktuálně přes 35,6 tisíc odběratelů a obsahuje úctyhodných 564 videí. Jeho videa jsou oblíbená a dosahují tisíce až desítky tisíc zhlédnutí. Jeho nejpopulárnější video na YouTube: „Ubytoval jsem se v Resortu Čapí Hnízdo. Potkal jsem pana NE-majitele?“, které má přes 205 tisíc zhlédnutí.

Následuje video s názvem „Moje 4 roky se superbem. Proč už bych si ho nekoupil?“, kde recenzoval své auto zn.: Škoda s SPZetkou „PLEŠOUN“. Toto video si získalo přes 183 tisíc diváků.

Díky videím Pana Plešatého máte možnost virtuálně procestovat několik dovolenkových destinací v Evropě. Mezi zajímavá videa z jeho cest patří pobyt v Chorvatsku, Itálii nebo třeba ve Španělsku, ke kterému má velmi blízko a obvykle tam s manželkou, zvanou Paní Plešatá, a dětmi tráví několik měsíců v roce.

S postupem času se tvorba Pana Plešatého změnila a dokonce se změnil i on sám. Na začátku se ve videích choval jako Plešaté Hovado (tak se tehdy jmenoval jeho YouTube kanál), byl spíše arogantní, povýšený ke svému publiku a jeho recenze ubytovacích zařízení byly velmi drsné. Pravděpodobně šlo o jeho cílené chování, kdy postupně sbíral své budoucí publikum. V současnosti jsou jeho videa decentní, místy je možné stále zaznamenat povýšenost a snobství.

Nicméně má i své odpůrce a aktuálně se začínají objevovat na sociálních sítích pod jeho tvorbou komentáře zklamaných uživatelů. „Tyhle recenze hotelů jsou už děsná nuda. Kdysi ten obsah, alespoň za něco stál a byl o něčem,“ napsal Přemysl Blaha na Facebooku pod posledním videem, kde recenzuje Hotel Kladno.

Tajemství Pana Plešatého

Článek měl původně obsahovat podrobnější informace o tvorbě youtubera Pana Plešatého, včetně odpovědí, o které byl před několika dny redakcí serveru NašeTéma.cz požádán.

Bohužel redakce serveru do dnešního dne od Pana Plešatého neobdržela na otázky žádnou odpověď. Pečlivě si střeží své soukromí a možná skrývá i nějaké tajemství, což dokládá i skutečnost, že za dobu jeho tvorby nebyl na internetu o něm publikován žádný článek. O tom, proč tomu tak je a další podrobnosti v dalším připravovaném článku.

Diskuze Vstoupit do diskuze
Přidat na Seznam.cz
Reklama
Reklama
Reklama