REKLAMA

Česká pošta pod palbou trefné kritiky aneb Kdo nečeká, není Čech

Česká pošta se stala terčem virální reklamy, která s humorem a satirou poukazuje na nedostatky v jejích službách. Video s názvem „Kdo nečeká, není Čech!“ se šíří internetem jako lavina a baví statisíce lidí. Video vtipně zobrazuje typické situace, se kterými se zákazníci České pošty setkávají – nekonečné čekání na balíky, ztracené zásilky a nepříjemná komunikace s doručovateli i na přepážkách.

REKLAMA

Video si bere na paškál i známé oznámení poštovních doručovatelů, které se stalo symbolem frustrace mnoha zákazníků. V antireklamě na Českou poštu se objevuje scéna, kde doručovatel nedoručí balík, i když je evidentní, že adresát je doma.

Sociální sítě ve varu

Reakce na internetu na sebe nenechaly dlouho čekat. Video sdílejí desetitisíce lidí na sociálních sítích a v komentářích se mnozí ztotožňují s reálným pohledem na Českou poštu. „To jste tak trefně natočili!“ píše jeden z uživatelů na Facebooku. „Tak přesně tohle se mi stalo v minulém týdnu,“ dodává další v komentářích pod videem na Instagramu. „Gratuluji. Boží to je,“ komentovala na Instagramu video herečka Veronika Arichteva. CArl Maria dodává: „Prosím ještě na České dráhy!“

Autorem videa je talentovaný filmař Vladimír Špička. Špička je zkušený profesionál, jenž si svou praxi osvojil v metropolích jako Londýn a Peking, po návratu do Prahy rozvinul svou tvorbu, a to například ve spolupráci se zpěvačkou Martinou Pártlovou, pro kterou vytvořil několik hudebních videoklipů.

Reakce České pošty

Samotná Česká pošta reagovala na virální video s nadhledem a smyslem pro humor. Mluvčí České pošty na Facebooku k videu uvedl: „Teda, to muselo dát příšernou práci. A přitom taková blbost. Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst“.

Je však otázkou, zda humorná reakce České pošty skutečně stačí. I když se snaží prezentovat otevřenost kritice, pro mnohé zákazníky může taková reakce působit spíše jako zlehčování jejich problémů. Skutečnou zkouškou pro Českou poštu bude, zda se z humorné kritiky poučí a zlepší své služby.

Ačkoliv video pobavilo mnoho lidí, zároveň otevírá důležitou otázku o kvalitě služeb České pošty. Mnoho zákazníků má s doručováním negativní zkušenosti a stěžuje si na dlouhé čekací doby, ztracené zásilky a neochotný personál. Virální reklama tak slouží i jako kritika a výzva ke zlepšení. Nutno podotknout, že Česká pošta nedávno opět oznámila zdražování svých služeb.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Pošta zdraží výběr důchodů! Senioři zaplatí více než dvojnásobek, výsledek jednání dvou ministerstev

Diskuze Vstoupit do diskuze
REKLAMA
REKLAMA

AKTUÁLNÍ ZPRÁVY

Víkend provoněný pečínkou. Kam se vydat na Svatomartinské slavnosti?

Pečená husa, zelí, k tomu výborné pivo a zábava. Pokud holdujete pečínkám a veselí, máme pro vás...

Husopas Janek Bednařík vychoval osm hus a nakonec s nimi letěl

Janek Bednařík se ponořil do světa hus a našel odpovědi, které dlouho hledal. Stal se Husopasem. S...

Slavia doma nestačila na Arsenal a na první výhru v Lize...

Fotbalisté pražské Slavie v úterý večer v Edenu přivítali jednoho z největších možných soupeřů současného fotbalu. Do...

5 důvodů, proč by obce měly volit výstavbu modulární školy nebo...

V posledních letech roste v Česku zájem o modulární školy a školky. Mnohé obce hledají rychlé, ekonomické...

Svatomartinské rohlíčky hotové raz dva: Chuť jako od babičky, navíc bez...

Svátek svatého Martina se v mnoha rodinách nese ve znamení šťavnaté pečené husy. Nezapomeňte však při té...

Moravské festivaly vína nejsou jen o víně. Co všechno na nich...

Každý rok se podzim na Moravě nese v duchu vína a otevřených sklepů. Návštěvníci tak mají jedinečnou...

Carymu Staynerovi unesl pedofil sedmiletého bratra, on sám se stal brutálním...

Cary Stayner je starší bratr Stevena Staynera, kterého v 7 letech unesl pedofil a domů se vrátil...

Co lze vyrobit z Lega? Olomoucká výstava ukázala, že hranice neexistují

Lego opět potvrdilo, že hranice kreativity neexistují. Na výstavě Svět kostek 2025 v Olomouci mohli návštěvníci obdivovat...
REKLAMA

VÝBĚR ČLÁNKŮ

REKLAMA