REKLAMA

Česká pošta pod palbou trefné kritiky aneb Kdo nečeká, není Čech

Česká pošta se stala terčem virální reklamy, která s humorem a satirou poukazuje na nedostatky v jejích službách. Video s názvem „Kdo nečeká, není Čech!“ se šíří internetem jako lavina a baví statisíce lidí. Video vtipně zobrazuje typické situace, se kterými se zákazníci České pošty setkávají – nekonečné čekání na balíky, ztracené zásilky a nepříjemná komunikace s doručovateli i na přepážkách.

REKLAMA

Video si bere na paškál i známé oznámení poštovních doručovatelů, které se stalo symbolem frustrace mnoha zákazníků. V antireklamě na Českou poštu se objevuje scéna, kde doručovatel nedoručí balík, i když je evidentní, že adresát je doma.

Sociální sítě ve varu

Reakce na internetu na sebe nenechaly dlouho čekat. Video sdílejí desetitisíce lidí na sociálních sítích a v komentářích se mnozí ztotožňují s reálným pohledem na Českou poštu. „To jste tak trefně natočili!“ píše jeden z uživatelů na Facebooku. „Tak přesně tohle se mi stalo v minulém týdnu,“ dodává další v komentářích pod videem na Instagramu. „Gratuluji. Boží to je,“ komentovala na Instagramu video herečka Veronika Arichteva. CArl Maria dodává: „Prosím ještě na České dráhy!“

Autorem videa je talentovaný filmař Vladimír Špička. Špička je zkušený profesionál, jenž si svou praxi osvojil v metropolích jako Londýn a Peking, po návratu do Prahy rozvinul svou tvorbu, a to například ve spolupráci se zpěvačkou Martinou Pártlovou, pro kterou vytvořil několik hudebních videoklipů.

REKLAMA

Reakce České pošty

Samotná Česká pošta reagovala na virální video s nadhledem a smyslem pro humor. Mluvčí České pošty na Facebooku k videu uvedl: „Teda, to muselo dát příšernou práci. A přitom taková blbost. Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst“.

Je však otázkou, zda humorná reakce České pošty skutečně stačí. I když se snaží prezentovat otevřenost kritice, pro mnohé zákazníky může taková reakce působit spíše jako zlehčování jejich problémů. Skutečnou zkouškou pro Českou poštu bude, zda se z humorné kritiky poučí a zlepší své služby.

Ačkoliv video pobavilo mnoho lidí, zároveň otevírá důležitou otázku o kvalitě služeb České pošty. Mnoho zákazníků má s doručováním negativní zkušenosti a stěžuje si na dlouhé čekací doby, ztracené zásilky a neochotný personál. Virální reklama tak slouží i jako kritika a výzva ke zlepšení. Nutno podotknout, že Česká pošta nedávno opět oznámila zdražování svých služeb.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Pošta zdraží výběr důchodů! Senioři zaplatí více než dvojnásobek, výsledek jednání dvou ministerstev

Diskuze Vstoupit do diskuze
Přidat na Seznam.cz
REKLAMA
REKLAMA

NEJNOVĚJŠÍ ZPRÁVY

Pozor na nebezpečné barvy na vlasy. Některé obsahují toxický lilian, Henkel...

V posledních dnech se množí upozornění od krajských hygienických stanic i Ministerstva zdravotnictví ČR na nebezpečné drogistické...

Škoda Elroq RS: Sportovní elektromobil už má českou cenu

Škoda Elroq RS, nejdynamičtější elektromobil značky, je tady! S cenou od 1 269 000 Kč, výkonem 250...

Mohou včelí úly stát v lese? Výhody, nevýhody a doporučení pro...

Umístění včelích úlů je jedním z nejdůležitějších aspektů úspěšného chovu včel. Včelaři často zvažují umístění úlů do...

Hvězda fotbalové budoucnosti: osmiletý brankář si jde za svým snem s...

Adrián, mladý fanoušek týmu Real Madrid, si získal zvláštní místo na sociálních sítích díky své vášni pro...

Tragédie na Hradčanské: Tramvaj srazila chlapce, nepřežil

K tragické nehodě došlo ve čtvrtek dopoledne na tramvajové zastávce Hradčanská v Praze 6. Tramvaj zde srazila...

Zpěvák Dan Bárta utrpěl poškození sluchu. J. A. R. zrušila koncerty

Skupina J. A. R. zrušila plánované koncerty v pražském Lucerna Music Baru. Dan Bárta v úterý utrpěl...

V Chorvatsku zavádějí skenování obličeje při nákupu tabákových výrobků

Chorvatsko zavádí nový systém ověřování věku při nákupu tabákových výrobků. Technologie umožňuje skenování obličeje, která s vysokou...

Mediální asociace: Návrh poslance Radka Vondráčka ohrožuje svobodu médií

Česká unie vydavatelů, Sdružení pro internetový rozvoj, Asociace online vydavatelů, Český výbor International Press Institute a Syndikát...
REKLAMA

VÝBĚR ČLÁNKŮ

REKLAMA