Česká pošta pod palbou trefné kritiky aneb Kdo nečeká, není Čech

Česká pošta se stala terčem virální reklamy, která s humorem a satirou poukazuje na nedostatky v jejích službách. Video s názvem „Kdo nečeká, není Čech!“ se šíří internetem jako lavina a baví statisíce lidí. Video vtipně zobrazuje typické situace, se kterými se zákazníci České pošty setkávají – nekonečné čekání na balíky, ztracené zásilky a nepříjemná komunikace s doručovateli i na přepážkách.

REKLAMA

Video si bere na paškál i známé oznámení poštovních doručovatelů, které se stalo symbolem frustrace mnoha zákazníků. V antireklamě na Českou poštu se objevuje scéna, kde doručovatel nedoručí balík, i když je evidentní, že adresát je doma.

Sociální sítě ve varu

Reakce na internetu na sebe nenechaly dlouho čekat. Video sdílejí desetitisíce lidí na sociálních sítích a v komentářích se mnozí ztotožňují s reálným pohledem na Českou poštu. „To jste tak trefně natočili!“ píše jeden z uživatelů na Facebooku. „Tak přesně tohle se mi stalo v minulém týdnu,“ dodává další v komentářích pod videem na Instagramu. „Gratuluji. Boží to je,“ komentovala na Instagramu video herečka Veronika Arichteva. CArl Maria dodává: „Prosím ještě na České dráhy!“

Autorem videa je talentovaný filmař Vladimír Špička. Špička je zkušený profesionál, jenž si svou praxi osvojil v metropolích jako Londýn a Peking, po návratu do Prahy rozvinul svou tvorbu, a to například ve spolupráci se zpěvačkou Martinou Pártlovou, pro kterou vytvořil několik hudebních videoklipů.

REKLAMA

Reakce České pošty

Samotná Česká pošta reagovala na virální video s nadhledem a smyslem pro humor. Mluvčí České pošty na Facebooku k videu uvedl: „Teda, to muselo dát příšernou práci. A přitom taková blbost. Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst“.

Je však otázkou, zda humorná reakce České pošty skutečně stačí. I když se snaží prezentovat otevřenost kritice, pro mnohé zákazníky může taková reakce působit spíše jako zlehčování jejich problémů. Skutečnou zkouškou pro Českou poštu bude, zda se z humorné kritiky poučí a zlepší své služby.

Ačkoliv video pobavilo mnoho lidí, zároveň otevírá důležitou otázku o kvalitě služeb České pošty. Mnoho zákazníků má s doručováním negativní zkušenosti a stěžuje si na dlouhé čekací doby, ztracené zásilky a neochotný personál. Virální reklama tak slouží i jako kritika a výzva ke zlepšení. Nutno podotknout, že Česká pošta nedávno opět oznámila zdražování svých služeb.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Pošta zdraží výběr důchodů! Senioři zaplatí více než dvojnásobek, výsledek jednání dvou ministerstev

Diskuze Vstoupit do diskuze
REKLAMA
REKLAMA

NEJNOVĚJŠÍ ZPRÁVY

Do kin míří nová komedie Něco za něco

Manželská láska, nevěra, zásadní životní rozhodnutí – a hlavně spousta smíchu. To je nová česká komedie Něco...

Rusko raketou zasáhlo humanitární misi v Černihivu na Ukrajině

Ruský raketový útok v Černihivu na severu Ukrajiny si ve čtvrtek vyžádal dva mrtvé a osm zraněných....

Ukrajinské drony opět zasáhly ruskou rafinerii v Rjazaňské oblasti

Ukrajinské drony v noci na pátek zasáhly několik ruských ropných zařízení, včetně největší ruské rafinerie Rosněfť v...

Zemřel maestro Giorgio Armani, bylo mu 91 let

Ve věku 91 let zemřel Giorgio Armani, zakladatel stejnojmenné značky a jeden z nejvlivnějších módních návrhářů světa....

Léto ještě nekončí, teploty podle předpovědi znovu vyšplhají k 30 °C

Léto se pomalu chystá předat žezlo podzimu. Teploty tomu zatím ale neodpovídají. Podle meteorologů z Českého hydrometeorologického...

Marek Juna zmizel před dvěma měsíci cestou od bratra. Policie žádá...

Už dva měsíce pátrají policisté i dobrovolníci po 48letém Marku Junovi z Frýdlantska na Liberecku. Pohřešovaný Marek...

Pražská zoo si připisuje první odchov vzácného zoborožce běloocasého

V Zoo Praha se podařil historický úspěch. Poprvé v Česku se zde vylíhla a byla odchována mláďata...

Průměrná mzda v Česku vzrostla na 49 402 Kč, reálně si...

Průměrná hrubá mzda v Česku ve druhém čtvrtletí 2025 stoupla meziročně o 7,8 % na 49 402...
REKLAMA

VÝBĚR ČLÁNKŮ

REKLAMA