Kolik a jak influenceři vydělávají? Pan Plešatý je bohatý a jediné co dělá, jsou recenze hotelů

Kolik a jak influenceři vydělávají? Například český influencer s přezdívkou Pan Plešatý je skutečně bohatý a jediné co dělá, jsou video recenze hotelů.

Reklama

Když jsme byli dětmi, pojem influencer neexistoval a sociální sítě nehrály v našich životech tak velkou roli jako dnes. Tehdy asi nikoho z nás ani nenapadlo, že za pár let se tato „profese“ stane tak populární a výdělečná. Americký výzkum navíc ukazuje, že jeden ze čtyř teenagerů v USA se chce stát influencerem.

Influenceři a tvůrci obsahu mohou vydělat na sociálních sítích spoustu peněz zveřejňováním svých fotek a videí.

Například jeden začínající český youtuber Pan Plešatý publikuje videa na platformě YouTube a vydělává přes 100 tisíc korun měsíčně. Každý týden tedy přes 25 tisíc korun. Což ho činí bohatým.

Ale zatímco většina youtuberů ve svých videích kopíruje další youtubery, Pan Plešatý používá velmi originální a konkrétní přístup k tvorbě obsahu. Jeho recenze hotelů se tak staly virální a vytvořil jakousi obchodní značku, díky které se stává na sociálních sítích v Česku uznávaným.

Ve svých strmě sledovaných videích sledujícím ukazuje konkrétní hotely, kde rozebírá kvalitu ubytování, cenu a další souvislosti. A je to. To je doslova vše, co potřebuje k příjmu více jak 100 tisíc korun měsíčně. K této sumě je na místě připočítat reklamní spolupráci s různými firmami a jeho výdělek je tím pádem ještě vyšší.

YouTube kanál s názvem „Pan Plešatý“ Jiřího Husičky má bezmála 40 tisíc sledujících, některá videa atakují i přes 200 tisíc zhlédnutí. Jeho videa jsou také rozpoznatelné podle červeno-oranžové grafiky.

Ale zatímco textové recenze hotelů jsou často samotnými hosty zkreslovány a místy zaujaté, video recenze Pana Plešatého mají autentickou hodnotu, což jen zvyšuje důvěryhodnost jeho videí.

Přestože Pan Plešatý působí v oblasti sociálních sítí přibližně od roku 2021, jeho popularita v posledních několika měsících a dnech raketově roste.

Redakce portálu NašeTéma.cz připisuje jeho úspěch skutečnosti, že vyčnívá z davu svým přístupem k obsahu, který je mnohem více autentický a důvěryhodný než bláznivé kousky jeho konkurentů.

Svůj um a sílu sociálních sítích uchopil Pan Plešatý za správný konec a v listopadu 2023 vydal svou již třetí knihu s názvem Zpronevěra, která je založena na skutečném příběhu z jeho divokého života. Knihu nekoupíte v žádném knihkupectví, k dostání je jen na eshopu Pana Plešatého a propagaci si zajišťuje díky svému YouTube kanálu.

Pan Plešatý - Zpronevěra
Nová kniha Pana Plešatého s titulem Zpronevěra | Foto: Karolína Němečková | Zdroj: Naše Téma

Recenzi knihy Zpronevěra aktuálně připravujeme. „Kniha Zpronevěra dorazila od Pana Plešatého ve středu Zásilkovnou. Nedalo mi to, olízla jsem první stránku a na jeden zátah jsem přečetla 120 stránek. Chybí mi bezmála 150 stránek, abych mohla usednout ke stolu a napsat nezaujatou recenzi,“ uvedla Karolína Němečková, redaktorka portálu NašeTéma.cz.

Ač se tedy zdá, že vydělávat peníze tvorbou obsahu na sociálních sítích je hračka, není tomu tak. Za tvorbou unikátního obsahu stojí spousty práce, příprav a hlavně dobrý nápad, kterým influencer může na sociálních sítích zaujmout.

Diskuze Vstoupit do diskuze
Přidat na Seznam.cz
Reklama
Reklama
Reklama