REKLAMA

Česká pošta pod palbou trefné kritiky aneb Kdo nečeká, není Čech

Česká pošta se stala terčem virální reklamy, která s humorem a satirou poukazuje na nedostatky v jejích službách. Video s názvem „Kdo nečeká, není Čech!“ se šíří internetem jako lavina a baví statisíce lidí. Video vtipně zobrazuje typické situace, se kterými se zákazníci České pošty setkávají – nekonečné čekání na balíky, ztracené zásilky a nepříjemná komunikace s doručovateli i na přepážkách.

REKLAMA

Video si bere na paškál i známé oznámení poštovních doručovatelů, které se stalo symbolem frustrace mnoha zákazníků. V antireklamě na Českou poštu se objevuje scéna, kde doručovatel nedoručí balík, i když je evidentní, že adresát je doma.

Sociální sítě ve varu

Reakce na internetu na sebe nenechaly dlouho čekat. Video sdílejí desetitisíce lidí na sociálních sítích a v komentářích se mnozí ztotožňují s reálným pohledem na Českou poštu. „To jste tak trefně natočili!“ píše jeden z uživatelů na Facebooku. „Tak přesně tohle se mi stalo v minulém týdnu,“ dodává další v komentářích pod videem na Instagramu. „Gratuluji. Boží to je,“ komentovala na Instagramu video herečka Veronika Arichteva. CArl Maria dodává: „Prosím ještě na České dráhy!“

Autorem videa je talentovaný filmař Vladimír Špička. Špička je zkušený profesionál, jenž si svou praxi osvojil v metropolích jako Londýn a Peking, po návratu do Prahy rozvinul svou tvorbu, a to například ve spolupráci se zpěvačkou Martinou Pártlovou, pro kterou vytvořil několik hudebních videoklipů.

REKLAMA

Reakce České pošty

Samotná Česká pošta reagovala na virální video s nadhledem a smyslem pro humor. Mluvčí České pošty na Facebooku k videu uvedl: „Teda, to muselo dát příšernou práci. A přitom taková blbost. Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst“.

Je však otázkou, zda humorná reakce České pošty skutečně stačí. I když se snaží prezentovat otevřenost kritice, pro mnohé zákazníky může taková reakce působit spíše jako zlehčování jejich problémů. Skutečnou zkouškou pro Českou poštu bude, zda se z humorné kritiky poučí a zlepší své služby.

Ačkoliv video pobavilo mnoho lidí, zároveň otevírá důležitou otázku o kvalitě služeb České pošty. Mnoho zákazníků má s doručováním negativní zkušenosti a stěžuje si na dlouhé čekací doby, ztracené zásilky a neochotný personál. Virální reklama tak slouží i jako kritika a výzva ke zlepšení. Nutno podotknout, že Česká pošta nedávno opět oznámila zdražování svých služeb.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Pošta zdraží výběr důchodů! Senioři zaplatí více než dvojnásobek, výsledek jednání dvou ministerstev

Diskuze Vstoupit do diskuze
REKLAMA
REKLAMA

NEJNOVĚJŠÍ ZPRÁVY

Slovensko umožní schválit 18. balík sankcí proti Rusku

Slovensko nebude vetovat 18. balík sankcí proti Rusku, řekl slovenský premiér Robert Fico ve videu na sociální...

Meta na Facebooku zavádí striktní politiku proti plagiátorům

Meta na Facebooku zpřísňuje pravidla. Cílí na plagiátory, snižuje dosah příspěvků a nově trestá i ztrátou výdělků...

Do Česka se o víkendu vrátí tropické počasí

Po sérii chladnějších dnů se do Česka vrátí tropické počasí. Podle aktuální předpovědi Českého hydrometeorologického ústavu (ČHMÚ)...

Radim Fiala opakuje narativy ruské propagandy o Ukrajině

Místopředseda SPD a poslanec Radim Fiala v pořadu 360° ve středečním vysílání CNN Prima NEWS prohlásil, že...

Rusko shodilo leteckou pumu na nákupní centrum v Dobropillji

Ruský útok zasáhl ve středu nákupní centrum v ukrajinském městě Dobropillja v Doněcké oblasti. Výbuch poškodil desítky...

Rusko vycvičilo žoldáky pro převrat v Moldavsku

Rusko připravilo žoldnéře v Srbsku a Bosně pro převrat v Moldavsku, odhalilo vyšetřování. Cílem bylo narušit tamní...

Trest smrti podporuje většina Čechů

Většina Čechů by chtěla trest smrti zpět v zákonech. Pro jsou hlavně starší a méně vzdělaní, zatímco...

Policie má posledních 14 dní na dopadení vraha ze Šternberka

Policie zveřejnila novou podobiznu vraha ze Šternberka, kterou vytvořila AI. Po 20 letech má jen 14 dní,...
REKLAMA

VÝBĚR ČLÁNKŮ

REKLAMA