REKLAMA

Česká pošta pod palbou trefné kritiky aneb Kdo nečeká, není Čech

Česká pošta se stala terčem virální reklamy, která s humorem a satirou poukazuje na nedostatky v jejích službách. Video s názvem „Kdo nečeká, není Čech!“ se šíří internetem jako lavina a baví statisíce lidí. Video vtipně zobrazuje typické situace, se kterými se zákazníci České pošty setkávají – nekonečné čekání na balíky, ztracené zásilky a nepříjemná komunikace s doručovateli i na přepážkách.

REKLAMA

Video si bere na paškál i známé oznámení poštovních doručovatelů, které se stalo symbolem frustrace mnoha zákazníků. V antireklamě na Českou poštu se objevuje scéna, kde doručovatel nedoručí balík, i když je evidentní, že adresát je doma.

Sociální sítě ve varu

Reakce na internetu na sebe nenechaly dlouho čekat. Video sdílejí desetitisíce lidí na sociálních sítích a v komentářích se mnozí ztotožňují s reálným pohledem na Českou poštu. „To jste tak trefně natočili!“ píše jeden z uživatelů na Facebooku. „Tak přesně tohle se mi stalo v minulém týdnu,“ dodává další v komentářích pod videem na Instagramu. „Gratuluji. Boží to je,“ komentovala na Instagramu video herečka Veronika Arichteva. CArl Maria dodává: „Prosím ještě na České dráhy!“

Autorem videa je talentovaný filmař Vladimír Špička. Špička je zkušený profesionál, jenž si svou praxi osvojil v metropolích jako Londýn a Peking, po návratu do Prahy rozvinul svou tvorbu, a to například ve spolupráci se zpěvačkou Martinou Pártlovou, pro kterou vytvořil několik hudebních videoklipů.

REKLAMA

Reakce České pošty

Samotná Česká pošta reagovala na virální video s nadhledem a smyslem pro humor. Mluvčí České pošty na Facebooku k videu uvedl: „Teda, to muselo dát příšernou práci. A přitom taková blbost. Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst“.

Je však otázkou, zda humorná reakce České pošty skutečně stačí. I když se snaží prezentovat otevřenost kritice, pro mnohé zákazníky může taková reakce působit spíše jako zlehčování jejich problémů. Skutečnou zkouškou pro Českou poštu bude, zda se z humorné kritiky poučí a zlepší své služby.

Ačkoliv video pobavilo mnoho lidí, zároveň otevírá důležitou otázku o kvalitě služeb České pošty. Mnoho zákazníků má s doručováním negativní zkušenosti a stěžuje si na dlouhé čekací doby, ztracené zásilky a neochotný personál. Virální reklama tak slouží i jako kritika a výzva ke zlepšení. Nutno podotknout, že Česká pošta nedávno opět oznámila zdražování svých služeb.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Pošta zdraží výběr důchodů! Senioři zaplatí více než dvojnásobek, výsledek jednání dvou ministerstev

Diskuze Vstoupit do diskuze
REKLAMA
REKLAMA

NEJNOVĚJŠÍ ZPRÁVY

Ukrajina podle Turka masivně prohrává. To je fantasmagorie, reaguje Zdechovský

V úterý 20. května vystoupil europoslanec Filip Turek v pořadu Přísně tajné na Xaverově televizi, kde se...

USA posilují obranu: Nový radar má zastavit hypersonické střely

Americká armáda získala pokročilý radar, který má chránit zemi před hrozbou hypersonických raket. Nový systém přichází v...

Lucie přišla o Vaška těsně před svatbou. Čeká dceru a potřebuje...

Lucie, nastávající maminka, zůstala po tragické smrti partnera Vaška sama s hypotékou a připravenou výbavičkou pro dceru...

Teta uspořádala přespávačku – byla skvělá a stála jen 70 liber...

Děti jsou vždy plné nadšení, když se blíží přespávačka. Je to perfektní příležitost se zasmát, odpočinout si...

Hranatá legenda Filipa Turka: Nakladatelství tají počet výtisků

Filip Turek označil svou knihu Hranatá legenda za bestseller, ale čísla nesedí a nakladatelství 103 Media odmítá...

Tantrická masáž: Cesta k poznání sebe sama

Tantra. Už to slovo v sobě nese něco tajemného, smyslného, a přitom hluboce duchovního. Tantrická masáž není...

Tragédie v Alpách: Zemřel meteorolog a moderátor předpovědí Jan Šrámek

V sobotu odpoledne tragicky zahynul v Italských Alpách Jan Šrámek, vedoucí odboru meteorologických předpovědí Českého hydrometeorologického ústavu...

Levná elektroauta od VW? Odpověď na čínskou konkurenci je na cestě

Německý automobilový gigant Volkswagen (VW) mění strategii, aby posílil svou pozici na trhu s elektromobily a čelil...
REKLAMA

VÝBĚR ČLÁNKŮ

REKLAMA