Nejčastěji kradené věci z hotelů: Od ručníků po piano

V průzkumu německého webu Wellness Heaven bylo odhaleno, co hosté nejčastěji kradou z pokojů hotelů. Od běžných ručníků a županů až po neobvyklé předměty jako klavíry a umělecká díla.

Reklama

Nedávný průzkum provedený německým webem Wellness Heaven mezi manažery 4 a 5hvězdičkových hotelů odhalil fascinující trend v chování hostů. Zatímco někteří hosté kradou běžné předměty jako ručníky nebo ramínka, jiní se odváží odnést si domů mnohem cennější a neobvyklé předměty.

Co hosté nejčastěji na hotelu kradou?

Běžné předměty

Prvních pět nejčastěji kradených předmětů zahrnuje ručníky, župany, věšáky, kuličková pera a kosmetické přípravky. Tyto předměty jsou často považovány za „drobné suvenýry“ z dovolené.

Neobvyklé předměty

Naopak, mezi nejneobvyklejší kradené předměty patří umělecká díla, tablety, a dokonce i klavíry a lovecké trofeje. Tyto předměty jsou častěji kradeny z pokojů luxusnějších hotelů.

Rozdíly mezi hosty 4 a 5hvězdičkových hotelů

Hosté v 5hvězdičkových hotelech mají tendenci krást dražší a luxusnější předměty, jako jsou tablety nebo umělecká díla. Naproti tomu hosté v méně luxusních hotelech se zaměřují na praktické věci, jako jsou ramínka, baterie a ručníky.

Zlodějské preference podle národnosti

„Pokud delikventy rozdělíte podle národnosti, objeví se diferencovanější obrázek. Ukáže se například, že německý hotelový host se chová při krádeži poněkud nudně: Kromě ručníků a županů bere především kosmetiku,“ uvádí Wellness Heaven.

Rakušané jsou ale podle průzkumu mnohem více zaměřeni na potěšení. Nádobí a kávovary se objevují vysoko na žebříčku odcizených věcí,“ vyplývá z průzkumu.

„Italové preferují sklenky na víno jako hotelový suvenýr, ale pro Švýcary je fén na předním místě žebříčku. Francouz naopak krade něco okázalejšího: zastupuje národ, který zdaleka nejčastěji krade televizory a dálkové ovladače. Polštáře a baterie jsou mezi Američany velmi oblíbené,“ doplnil web k preferenci ohledně národnosti.

Psychologie krádeží z hotelů

Zajímavé je zamyslet se nad psychologií, která stojí za tímto chováním hostů. Je možné, že někteří hosté vnímají krádeže předmětů jako součást hotelového zážitku, zatímco jiní mohou být motivováni touhou po suvenýru nebo dokonce vzrušením z možnosti krádeže.

Tento průzkum odhaluje zajímavý pohled na chování hostů v hotelích a poukazuje na rozdíly mezi hosty různých typů ubytování. Ať už je motivace cestovatelů jakákoli, zdá se, že někteří hosté si z hotelů odnášejí více než jen vzpomínky.

Nejbizarnější krádeže věcí z hotelů

  • Koupelnové armatury: Hosté, kteří ukradli veškeré vybavení koupelny, hlavici sprchy, hydromasážní sprchy, záchodové prkénko, odtokovou trubku nebo dokonce celé umyvadlo, museli prokázat vysokou úroveň manuální zručnosti, jak uvádí berlínský hotel.
  • Piano: „Když jsem procházel halou, všiml jsem si, že něco chybí. Krátce nato jsem se dozvěděl, že tři neznámí muži v montérkách odcizili velké piano. Samozřejmě se už nikdy nenašlo,“ uvedl hoteliér z Itálie.
  • Hudební systém: Majitel hotelu z regionu Sauerland hlásil, jak jednoho rána zmizel celý stereo systém ve wellnessu. „Zloději ve wellness zřejmě přes noc demontovali veškeré zvukové zařízení a naložili jej do auta jako host, než odjeli“.
  • Čísla hotelových pokojů: V hotelu v Anglii host rychle odstranil čísla ze dveří hotelových pokojů. „Všimli jsme si toho, až když další host nemohl najít svůj pokoj,“ říká manažer hotelu.
  • Květiny: Vedení resortu na Maledivách uvádí, že několikrát týdně nakupuje nové květinové aranžmá, aby nahradilo ty, které zmizely. „Možná je zde poptávka po květinách příliš vysoká kvůli mnoha návrhům na sňatek,“ uvádí majitel hotelu.
Diskuze Vstoupit do diskuze
Přidat na Seznam.cz
Reklama
Reklama
Reklama