S využitím cenově dostupných produktů z Temu uspořádala maminka dvou dětí Aisha Humphreys dojemnou „Adoptuj si pejska“ párty, která nadchla místní děti.
S využitím cenově dostupných produktů z Temu uspořádala maminka dvou dětí Aisha Humphreys dojemnou „Adoptuj si pejska“ párty, která nadchla místní děti.
Když se osmadvacetiletá Aisha Humphreys, maminka dvou dětí, pustila do plánování zábavného setkání pro svou dceru a její kamarády, chtěla víc než jen obyčejné hraní. Vymyslela proto zážitek „Adoptuj si pejska“, který dětem umožnil projevit kreativitu a zároveň posílit komunitní vazby mezi deseti místními rodinami v Harrowbarrow v Cornwallu.

Aktivita byla zaměřena především na menší děti, jako je její pětiletá dcera Luna a její kamarádi, zapojit se ale dokázal i tříletý syn Remi.
Aisha, která je zasnoubená se snoubencem Calem Singfieldem, koupila malé plyšové pejsky na online tržišti Temu a proměnila kuchyňský stůl v malé „adopční centrum“.

„Měla jsem všechno připravené a dětem se rozzářily obličeje, když pejsky uviděly,“ řekla Aisha. „Byly tam tři různé barvy a byly nadšené, že si mohou vybrat, kterého pejska si ‚adoptují‘.“
Jakmile si vybraly svého plyšového mazlíčka, pustily se děti do tvoření. Pomocí stužek a drobných přívěsků ve tvaru kostiček vyráběly personalizované obojky a zdobily skládací kartonové boudy samolepkami s otisky tlapek, veškerý materiál pocházel z Temu. Aby byl zážitek ještě výjimečnější, našla Aisha na Temu také falešné adopční certifikáty, takže každé dítě mohlo proces „adopce“ dokončit tím, že svému novému mazlíčkovi dalo jméno.
„Bylo moc hezké, když moje kamarádky-maminky viděly své děti psát jména (svých pejsků na certifikáty), protože i když se to učí ve škole, doma to často nedělají,“ řekla Aisha.
„I děti, které ještě psát neumějí, si to moc užily — kreslily obrázky svých pejsků a jedna z maminek mi řekla, že má její holčička certifikát pověšený na zdi v ložnici.“
Zábava pokračovala i při svačině v podobě „psích sušenek“, kdy děti mlsaly sušenky ve tvaru kostiček.
Celá párty vyšla zhruba na 20 liber, což dokazuje, že s trochou fantazie lze dokázat opravdu hodně.

Podle průzkumu Ipsos, který si nechala vypracovat společnost Temu, zákazníci uvádějí, že v průměru ušetří 24 procent a osm z deseti hodnotí platformu jako nabízející velmi dobrou nebo dobrou hodnotu za peníze.